Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΠΟΙΟΥΣ ΦΟΒΙΖΕΙ Η ΘΗΒΑ

Γράφει ο *Αμφικτύων

Όταν έχεις στην συντροφιά σου τον διακεκριμένο αρχαιολόγο της Μυκηναϊκής Εποχής κ. Θεόδωρο Σπυρόπουλο (γνωστό από το ανάκτορο του Μενελάου στην Πελλάνα), την φημισμένη αρχαιολόγο κ. Αννα Σουβαλτζή (γνωστή από τον βασιλικό τάφο, του Αλεξάνδρου(;)στη Σίουα), αλλά και τον σύζυγο της αρχαιολάτρη κ. Μάνο Σουβαλτζή , καθώς επίσης τον ιστορικό- ερευνητή του Ησιόδου κ. Απόστολο Γονιδέλλη, και τον μουσικοσυνθέτη κ. Αλέξανδρο Χαχάλη και άλλα αξιόλογα πρόσωπα της εκδρομής του Βιβλιοπωλείου ΑΙΓΗΙΣ, είναι πραγματική απόλαυση η επίσκεψη στις πανάρχαιες Θήβες , στην Ασκρη πατρίδα του Ησιόδου και στην Κοιλάδα των Μουσών. [Θα την χαρακτηρίσω καταβύθιση στον αρχαϊκό χώρο-χρόνο και νοερή μεταφορά από την σημερινή Διαστημική Εποχή, (της Σιλικόνης και του Γονιδιώματος) στην Εποχή του Χρυσού , Αργυρού, Χάλκινου Γένους , αλλά και στο Γένος των Ηρώων και του Σιδήρου. Και μια απόδραση από την αγωνία του ΔΝΤ]

Θήβες : τον λόγο έχει ο αρχαιολόγος Σπυρόπουλος

Η Θήβα βρίσκεται στα πόδια δύο ιστορικών λόφων. Ο Παυσανίας αναφέρει ότι αρχικά η Θηβαΐδα λεγόταν Ωγυγία και οι πρώτοι κάτοικοί της ήταν οι ‘Εκτηνες, των οποίων ο βασιλιάς Ώγυγος ήταν αυτόχθων. Μετά οι Εκτηνες αφανίστηκαν από επιδημία και ήρθαν και κατοίκησαν εκεί οι βοιωτικές φυλές , Υαντες και ‘Αονες, οι οποίες ανεκήρυξαν μετά βασιλιά τον Κάδμο εκ Φοινίκης , Έλληνα της διασποράς. Οι Θήβες έχουν μεγάλη ιστορική και μυθολογική σημασία. Από τους πιο σημαντικούς Θηβαίους ήταν ο Επαμεινώνδας, μεγάλος στρατηγός της αρχαιότητας που έκανε τις Θήβες ηγεμονεύουσα της Ελλάδας, και ο Πελοπίδας, ο αρχηγός του διάσημου Ιερού Λόχου. [Η ακρόπολη των Θηβών ονομαζόταν "Καδμεία", υποδηλώνοντας έτσι τον ιδρυτή της. Το όνομα Θβαι οφείλεται στις περίφημες 14 πύλες της, που συνδέονται στενά με τον μύθο της Νιόβης.] Η ξενάγηση μας συνεχίζεται στον τάφο του Οιδίποδα, της Αντιγόνης , Ισμήνης και άλλων ιστορικών προσώπων της τραγικής δυναστείας των Λαβδακιδών. Ο τάφος είναι λαξευτός μέσα στην παρειά του βράχου. Οταν τον ανακαλύψε είχε βραχογραφίες που αφηρέθησαν καθώς και ολίγα αρχαιολογικά ευρήματα. Εκεί πράγματι ντραπήκαμε για το κατάντημα του μνημείου. Γιατί άραγε ένα τόσο σπουδαίο μνημείο είναι παραδομένο στην εγκατάλειψη; Γιατί έχει περίφραξη από πεσμένο κοτετσόσυρμα ; Γιατί οι λόφοι είναι γεμάτοι σκουπίδια εντός και εκτός των μνημείων ; Γιατί το ΥΠΠΟ και η Αρχαιολογική Υπηρεσία ανέχονται αυτή την κατάσταση; Γιατί ο Δήμος Θηβαίων ολιγορεί !

Κάτι κρύβει η πυραμίδα των Θηβών

Μετά μας ξενάγησε στο έτερο λόφο του «Αμφείου», ο οποίος δεν είναι λόφος αλλά βαθμιδωτή πυραμίδα.«Κάτι τους φοβίζει και απαγορεύουν την είσοδο στο εσωτερικό του λόφου του «Αμφείου» δηλώνει ο αρχαιολόγος κ. Θ. Σπυρόπουλος. Στην κορυφή της πυραμίδος βρήκε ταφικό μνημείο , το οποίον κατά τον Παυσανία είναι κοινός τάφος για τους Θηβαίους Διόσκουρους Ζήθο και Αμφίωνα . Ο Θ. Σπυρόπουλος πρώτος ανακάλυψε την βαθμιδωτή πυραμίδα, την οποία ως τότε θεωρούσαν λόφο. Όμως κάποια συνωμοτική εξουσία διαφεντεύει αυτόν τον άμοιρο τόπο. Πριν ολοκληρώσει το ερευνητικό του έργο, στο εσωτερικό της πυραμίδος και εξηγήσει τα μυστήρια της , μετατέθηκε ξαφνικά από την Θήβα. Εκτοτε επισκέπτεται το χώρο και ανιχνεύει με τον νοητικό του εντοπιστή τους κρυμμένους θησαυρούς και τα οστά των ένδοξων προγόνων μας αγωνιζόμενος διαρκώς για την ανάδειξη της ένδοξης αυτής πόλεως . Ζήτησαν να κάνουν έρευνες με ειδικά μηχανήματα που μπορούν να προσδιορίσουν σε μεγάλο βάθος τι υπάρχει στα σπλάχνα της πυραμίδος, αλλά πάντα στερεοτύπως το ΥΠΠΟ προβάλλει άρνηση. Δεν είναι και τόσο αφελείς οι αρμόδιοι του ΥΠΠΟ να επιτρέψουν να βγει η Αλήθεια από την πυραμίδα . Διότι αν βγει θα μεταθέσει την ιστορία ίσως και πριν από το 2800 π.χ, που ήδη έχει προσδιορισθεί για την δυναστεία του Κάδμου και των Μινύων. Γιατί ; Για δύο λόγους: α/ Η πυραμίδα των Θηβών είναι αρχαιοτέρα των Αιγυπτιακών β/ Θα αμφισβητούσε την απάτη περί των Ινδοευρωπαίων γ/ Τίποτα δεν πρέπει να είναι αρχαιότερο από την δημιουργία του κόσμου(Κατά την Βίβλο ανάγεται περίπου στο 4. 100 π.χ)

Όχι κύριοι, λέγει ο κ Σπυρόπουλος, θα αναστραφεί αυτή η πορεία είτε το θέλετε είτε όχι. Θα καταλάβετε ότι στην Ελλάδα από το 2.500 π.χ μέχρι το 1750 π.χ υπάρχει μια τεράστια πολιτισμική ανάπτυξη που δεν ξανάγινε ποτέ. Όλη η Μεσογειακή ζώνη έχει επηρεαστεί από τον ελληνικό πολιτισμό. Και η ίδια η Αίγυπτος στην υιοθέτηση του πυραμιδικού σχήματος ακολουθεί την Ελλάδα. Από εδώ ξεκίνησε το τραίνο του πολιτισμού, δια θαλάσσης και στεριάς, ακτινωτά».

Το Πολιτιστικό ΔΝΤ καταδυναστεύει επί αιώνες την Ελλάδα

«Το πυραμιδικό σχήμα» εξηγεί ο κ. Σπυρόπουλος «απαντάται σε όλους τους πολιτισμούς (Κεντρική Αμερική - Ευρώπη - Ινδία - Αίγυπτο), αλλά η επικρατούσα θεωρία πως το συγκεκριμένο σχήμα βρέθηκε και υιοθετήθηκε στην Αίγυπτο τίθεται υπό αμφισβήτηση μετά την ανακάλυψη του εκπληκτικού μνημείου στη Θήβα, το οποίο η Ελληνική πολιτεία συνεχίζει να αγνοεί και κάθε προσπάθεια για την ανάδειξή του προσκρούει στην ειρωνεία, δοκησισοφία και το κατεστημένο, το οποίο τελεί με την εντύπωση της αλάθητης γνώσης, την οποία θα αποκαλούσα δογματική ή πεπλανημένη».
Να σημειώσουμε πως αυτός είχε καταθέσει την θεωρία του για την βαθμιδωτή πυραμίδα του Αμφείου στην Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας και ομόφωνα έγινε υφηγητής! Και θα συνέχιζε την έρευνα, αλλά η ξαφνική του «μετάθεση» άλλαξε τα σχέδια του. Μας λέγει , τον Απρίλη του 1973, όταν κατά την κάθοδό στην πυραμίδα με τους συνεργάτες του ανακάλυψαν το «θαύμα της κατασκευής», που ερχόμενο στην επιφάνεια «θα συγκλονίσει όχι μόνο την τοπική κοινωνία, αλλά θα ανακινήσει και θα ακυρώσει πολλές ψευδεπίγραφες θεωρίες».
Απορώ !! που κανένας δήμαρχος δεν τόλμησε ως τώρα να σκάψει μισό μέτρο ,
εργασία ενός μεροκάματου, διότι: «Η απόσταση από τον δρόμο Αγίου Αθανασίου - Λαϊου, μέχρι το εσωτερικό της πυραμίδας είναι περίπου 50 εκατοστά και το μόνο που χρειάζεται είναι τολμηρή απόφαση, για την οποία διερωτώμαι ποιος δεν έχει το θάρρος να πάρει, ώστε να μπούμε μέσα και να διαπιστώσουμε πως εκεί υπάρχει το μεγαλύτερο, λαμπρότερο και τεχνικότερο μνημείο του προϊστορικού μας πολιτισμού» Κατόπιν τούτου κι’ εγώ διερωτώμαι , «ποιος ουροβόρος Όφις απειλεί αυτόν που θα μπει στην πυραμίδα των Θηβών »; Μήπως είναι ο ίδιος φοβερός Οφις που κατατρώγει τα σπλάχνα του Ελληνισμού τότε και τώρα;

Ο κ. Σπυρόπουλος συνεχίζει : «Αισθάνομαι πικρία ! Κρίμα στη ένδοξη πόλη των Θηβών με τα σπουδαία αρχαιολογικά της μνημεία που θα μπορούσε να είναι το πολιτιστικό κέντρο της Ελλάδος και παγκόσμιος μαγνήτης αρχαιολογικού τουρισμού, να βρίσκεται στη μίζερη κατάσταση που βλέπετε» . Της αξίζει μια καλύτερη τύχη και αν η δική μου παρουσία και όλων ημών σήμερα εδώ έχει την δυνατότητα να συμβάλλει στην αφύπνιση των πολιτών ώστε να δώσουμε ξανά στη Θήβα εκείνο που τις αξίζει, θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Ας ελπίσουμε ότι το μήνυμα θα φθάσει σε ευαίσθητα ώττα για :

1/ Έναρξη νέας αρχαιολογικής έρευνας της πυραμίδας.

2/ Καθαριότητα των χώρων , περιποίηση και προβολή των μνημείων

3/ Ανάδειξη των Θηβών σε παγκόσμιο πολιτιστικό κέντρο.

Η ομάδα «Φίλων της Θήβας» στηρίζουμε την προσπάθεια αυτή. Ο Δήμος και η τοπική κοινωνία θέλουν;

Επίσκεψη στην Κοιλάδα των Μουσών και στην Ασκρη

Όπως έχω ξαναγράψει η κοιλάδα του πανέμορφου Ελικώνα είναι ένας ενεργειακός τόπος που σε μεταφέρει σε άλλες διαστάσεις(προϊστορικές, ηθικές, πνευματικές, θρησκευτικές και χωρο-χρονικές) Εκεί μας μίλησε ο ιστορικός κ. Απόστολος Γονιδέλλης , ο οποίος μεταξύ άλλων είπε και τα εξής: «Εδώ εκτός από τόπος λατρείας είναι και τόπος πολιτισμού διότι οι «9» Μούσες, κόρες του Διός, διέδωσαν στους ανθρώπους το πνεύμα και τον πολιτισμό . Εδώ έζησε και ο μεγάλος μύστης της Ελληνικής Θεογονίας Ησίοδος.[ Κατ τν ρόδοτο, ταν σύγχρονος το μήρου κα έζησαν κα ο δύο γύρω στ 850 π. Χ. Πολλο θεωροσαν τν σίο­δο προ­γενέστερο το μήρου κα μάλιστα τι ζησε τ 936. λε­γαν κόμη τι ζη­σε ταν στν θήνα βασίλευε ρχιππος τ 1029-994 π.Χ. ποψις τι ζησε πολ πρν π τν 8ο αἰῶνα π.Χ. πιβε­βαι­ώνεται κα π να πόσπασμα το Πλίνιου ποος λέει τ ξς: « σίο­δος σε αστρονομική του οδηγία επε τι πρωϊ­ν δύσις τν Πλειάδων συμβαίνει κατ τν μέρα τς φθινοπω­ρινς ση­μερίας (21 Σεπτ). Θαλς μως τν τοποθετε τν 25η μέρα μετ τν φθινοπωριν σημερία (16 Οκτ.)». πάρχει δηλαδ διαφο­ρ 25 με­ρν στς ναφορς το σιό­δου κα Θαλ, που φείλεται στν διαφορετικ χρονικ περίοδο πο ζησαν λόγω της μετατόπισης τν Πλειάδων πάνω στν οράνια σφαίρα.]

σίοδος : Μέγας Διδάσκαλος της Οικουμένης

Ο σίοδος, λέγει ο κ. Γονιδέλλης, είναι επίκαιρος σήμερα, διότι προτρέπει τους ανθρώπους στη Δικαιοσύνη κα ργα­σία, στε ν μπορέσουμε ν βγομε π᾿ τ σημερινά διέξοδα κα ν βρομε τν ρετ κα Ετυχία. Η παρούσα κρίση δν εναι οκονομική, εναι καθαρ πνευματική και ηθική. Γι᾿ ατ μς βομβαρδίζουν καθημεριν με ψεύδη κα κάνουν τ πάντα γι ν πιστέψουμε πς λα ξαρτνται π τ νομί-σματα. [Δηλαδ π ατ πο νομίζουμε πς χουν κάποια ξία]. Σς διαβεβαιώνω, τόσο π᾿ τν πλευρ το μελετη­τ το ργου το σιόδου, σο κα π᾿ τν πλευρ το πρώην Διευθυ­ντο Τραπέζης ότι τ πρόβλημά μας δν εναι οκονομικό, αλλά ηθικό . λύση εναι πλή· μόνο πο τ πλ χει κλείψει π᾿ τν ζωή μας κα χει ντικατασταθε π᾿ τ πλοϊκό. Οσιαστικ χρειαζόμαστε να πργμα μόνο, αύξηση της Συνειδητότητας. Θ σς τ δώσω σ μία τριαδικ μορφή, διότι τριάδα γίνεται εκολώτερα κατανοητ π᾿ τν μονάδα:

1. Πρέπει ν εραρχήσουμε τς νάγκες μας κα ν συνειδητοποιήσουμε τι ο περισσότερες π᾿ ατς δν εναι καθόλου ναγκαες. Εναι νομί-σματα.

2. Πρέπει ν κατανοήσουμε κα ν πεισθομε πς εναι ναγκαο, γι τν σορροπία το οκοσυστήματος, ν παράγουμε τουλάχιστον σα χρειαζόμαστε κα χρησιμοποιομε. Δηλαδ μόνον χρήματα(=χρεώδη αγαθά).

3. Πρέπει ν μν σπαταλμε τίποτα, οτε κόμη κα τν έρα πο ναπνέουμε. Διότι ζομε σ να κλειστ σύστημα, ντς τς Γαίας πο βρισκόμαστε κα σπατάλη εναι σέβεια τόσο πρς τν συνάνθρωπό μας πο το στερομε κάτι, σο κα πρς τν δια τν μητέρα μας Γαα, φο δν πακομε στος νόμους της.

Καταγωγ του σιόδου.

διος ποιητς μς δηλώνει τ νομά του κα τν τόπο καταγω­γς του. Κατάγεται λοιπόν π τν Αολικ Κύμη κα βρέθηκε ς οκονομικς μετανάστης, γι ν χρησιμοποιήσουμε πίκαιρους ρους, στν σκρη τς Βοιωτίας. [Κατά την Ελληνική Προϊστορία η σκρη ταν μία ραιοτάτη γυναίκα π τν Βοιωτία, μ τν ποία Ποσειδν γέννησε τν ϊκλο, κι ατς κτισε ες μνήμην τς μητέρας του τν μώνυμη πόλι κα καθιέρωσε τν λατρεία τν Μουσν στς ποες φιέρωσε τν λικώνα. ταν γκαταστάθηκε δ οκογένεια το σιόδου, πόλις ταν φτωχ κα ο συνθκες διαβιώσεως δύσκολες. Κατ τν σύχιο, σκρη σημαίνει «καρπη δρ».] Ο πανάρχαιες κα προ­κα­τακλυ­σμι­αες παραδόσεις πο πρχαν στν περιοχή, φυλαγμένες στ δυ­τα τν ερν το λικώνα, πο­δεικνύουν τι ατ ταν τ καταλληλώτερο μέρος στ ποο πρεπε ν νδρωθ μικρς σίο­δος, γι ν μπορέση ν γίνη κατάλληλος ποδοχέας τς θείας μ­πνεύ­σεως τν Μου­σν. Αυτές του νέ­­πνευ­σαν να τραγούδι πο δν ταν λλο π᾿ τν «Θεογονία», κα μ τν ποία πρε ντολ ν μνήση σα χουν γίνει κα σα θ γίνουν, «νέ­πνευσαν δ μ᾿ οιδν θέσπιν, να κλείοιμι τ τ’ σσόμενα πρ τ’ ό­ντα» Είναι δε τόσο επίκαιρος διότι αυτός προφητεύει και τι θα γίνει σήμερον, εξ αιτίας της ύβρεως των σύγχρονων ανθρώπων.

Απάντηση στους Αρνητές του Ελληνικού Έθνους

σίοδος εναι πρ­τος πο χρησιμοποιε τν λέξι Πανέλληνες, την οποία αμφισβητούν οι σύγχρονοι ελληνόφωνοι ανθέλληνες. Την ξενάγηση στην μαγευτική κοιλάδα των Μουσών μας έκανε ο στρατηγός και συγγραφέας κ. Γιάννης Πέππας( βιβλία του: "3.650 χρόνια στην Κοιλάδα των Μουσών" και "Άσκρη Πολυστάφυλος") Μας έδειξε το αρχαίο θέατρο , το ναό της Ηρας, τον Ελικώνα όπου ο βωμός του Διός και τα γύρω υψώματα και μνημεία της περιοχής. Η Ασκρη, όπως μας είπε , είναι και πατρίδα του περίφημου μηχανικού Κτησιβίου , δασκάλου του μεγαλύτερου τεχνολόγου του κόσμου , Ήρωνος του Αλεξανδρέως(3ος ή 2ος αι. π.Χ) Τέλος ο μουσικοσυνθέτης κ. Αλέξανδρος Χαχάλης απήγγειλε στο αρχαίο θέατρο ποίημα στην αρχαιοελληνική αφιερωμένο στον Ησίοδο και στις «9» Μούσες. [Η μυσταγωγία έκλεισε με γεύμα σε ταβέρνα της Ασκρης με γνήσια κρέατα και ωραία πατροπαράδοτα κρασιά της Κοιλάδος των Μουσών . Στην συντροφιά ήτο και ο ασκραίος ναύαρχος κ. Χρήστος Λυμπέρης, ο οποίος μαζί με τον στρατηγό κ. Πέππα, τους υπευθύνους του περιοδικού «Ασκρα» και τους κατοίκους της περιοχής αγωνίζονται για τον ίδιο σκοπό .] Εκείνο που εντυπωσιάζει και ξαφνιάζει είναι ότι - εκτός από μια Γαλλική αρχαιολογική ανασκαφή στα τέλη του 19 ου αιώνος- καμιά ανασκαφή δεν έγινε στο χώρο. Γιατί άραγε; Ποιόν φοβίζει η Κοιλάδα των Μουσών; Ποια φαντάσματα φοβούνται μήπως βγουν από το χώρο; . Επομένως αξίζει να αναδείξουμε παγκοσμίως την Ασκρη , την Κοιλάδα των Μουσών και το πνευματικό έργο του Ησιόδου και του Κτησιβίου , όσα έχουν απομείνει από το πέρασμα του χρόνου και την καταστροφική μανία της ξένης δογματικής θρησκείας που μας επικάθησε επί 17 αιώνες.

*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Χρ. Κωνσταντινίδης

μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

Πηγή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: